BmwMorten Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Vurderer og selge mitt m5 prosjekt. Dette er en 530i 88mod som er ombydg til 92 m5. Godkjent hos biltilsynet.km.stand ca 200000. Eletriske seter m/memory og to seters baksetet. Noe rust. Føger også med ein delebil som er en orginal m5 fra svergie. Men den er nesten helt ribbet. kun kosmetiske ting som er noe å ha. Det er en skyldig årsavigift.skiltene ble nettopp levert inn. Følger med 2 sett orginale M5 felger. Og ett m5 inntriør. Og ein masse med deler. Kan forsikres som 530 derfor billig forsikring Bilen er ett prosjekt og trenger en del kosmetisk arbeid. Har alt alle m5 deler som gjør at bilen blir mest mulig orginal Tlf: 92829298 Pris 55000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMorten Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Er denne kjørbar? Kun kosmetisk som gjenstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMorten Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Bilen er kjørbar. men trenger eu-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Ok. Kan du si noe mer om teknisk tilstand? Beskrive rustangrep? Noe du vet om som ikke kommer igjennom EU? Evt. interessert i bil nevnt i PM som delbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMorten Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Det er bilstein dempere,alle motor og girkassefester er byttet,nye br.skiver,plugger,olje,luftfilter,noe rust i kanaler foran. Kan Eu-godkjennes før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMorten Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Fikk mail..Men noe bytte er desverre ikkje inntresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMorten Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har lagt min bil tilsalgs, hvis du fremdeles har denne når jeg har solgt min så legger jeg sikkert inn bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hei! Hvilken farge er innsiden motor/bagasje-rommet lakkert i? Er karosseriet originalt svart og så har du bare flyttet skjermene og panseret over? Vet du hvilken svartfarge det er på bilen? Mvh Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Bilen solgt? Veldig innteresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Fikk beskjed om at den er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg