roysin Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 hvordan får jeg løs bærebrua på bilen min for å bytte foringen på på bærebrua foran på min 2003 e46 320d , fikk løsnet masse deksler og skrudd av skruen på som brua henger i , men får den ikke løs , må det brukes endeledd avtager på den ? da ryker jo kulene i brua? noen tips ?
M3 Yngve Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hm, har du løsnet den mutteren som sitter innerst på brua, oppe i traveresen? Du må også løsne de to boltene som sitter på den barkerste foringen, den runde med to bolter opp i karossen. Så må du løsne den mutteren som sitter opp i spindelen. De to mutterne du må løsne er til to lange bolter, som sitter ned i bære broa, som foringer. De er kone, så for å løsne de, er det best med en av rekker, fåes billig på Biltema ol. Eller bank uten på hullet der den er festet i spindelen. Da blir hele bære broa løs, noe du må for å bytte bakerste foring. De andre foringene for du ikke byttet, da må du kjøpe hele bære brua løs Noe som BMW burda lage annerledes, men gjør dessverre ikke det. Håper du forstår noe av forklaringene mine. Lykke til.
roysin Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 jeg har løsnet skruene øverst oppe på traversen ja , og de 2 på den bakerste foringen , men problemet er att jeg ikke for løsnet den som går gjennom traversen, har bare fått skrudd av mutteren .
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Spett imellom med all tyngde på, og få en til å kline en hammer i siden på bro kan hjelpe. Forøvrig monterer vi nå bærearmer hvor kulene kan byttes...
Tor Atle Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hvor kjøper vi di berearmene vi kan skifte kuler i ?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Jobber på BOSCH verksted, men tror armene var MEYLE, kommer trolig fra MECA.
roysin Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 jeg prøvde spett , men det hjalp ikke en dritt ! men dem fikser det vel på ett verksted !!hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå