Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får jeg løs bærebrua på bilen min for å bytte foringen på på bærebrua foran på min 2003 e46 320d ,

fikk løsnet masse deksler og skrudd av skruen på som brua henger i , men får den ikke løs , må det brukes endeledd avtager på den ? da ryker jo kulene i brua?

noen tips ?

Skrevet

Hm, har du løsnet den mutteren som sitter innerst på brua, oppe i traveresen? Du må også løsne de to boltene som sitter på den barkerste foringen, den runde med to bolter opp i karossen. Så må du løsne den mutteren som sitter opp i spindelen. De to mutterne du må løsne er til to lange bolter, som sitter ned i bære broa, som foringer. De er kone, så for å løsne de, er det best med en av rekker, fåes billig på Biltema ol. Eller bank uten på hullet der den er festet i spindelen. Da blir hele bære broa løs, noe du må for å bytte bakerste foring. De andre foringene for du ikke byttet, da må du kjøpe hele bære brua løs :evil: Noe som BMW burda lage annerledes, men gjør dessverre ikke det. Håper du forstår noe av forklaringene mine. Lykke til. :D

Skrevet

jeg har løsnet skruene øverst oppe på traversen ja ,

og de 2 på den bakerste foringen , men problemet er att jeg ikke for løsnet den som går gjennom traversen, har bare fått skrudd av mutteren .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...