Tommy Turbo Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 selger en HELT ny Turbonetics 60-1 ar.63 steg 3 turbin med pakninger. kan også selges med baklokk til 3" og 3bolter. selges 8000kr (kjøper betaler frakt) Bergen tlf 92226292 etter 16.00 e-post twil@broadpark.no
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har du også rotet deg innpå her? Originalt navnvalg Gratis bump
Tommy Turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 selvsagt. med mine planer så må jeg jo nesten være medlem her inne. hehe synes du kan kjøpe turboen min til 525en din. hehe oppdaget navnet ditt for en stund siden. hehe morsom kombinasjon. hehe
Tommy Turbo Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 ingen som er interressert i en turbo til event turbo prosjekt? Dette er IKKE en kina-kopi for dem som er redd for det. Hvis jeg ikke husker feil så er det tilogmed kulelager på kompressoren. Disse turboene går også ann å overhale i motsetning til Garrett med kulelagre som er boss hvis lagrene ryker.
16vTURBO Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Finn ut om det er kulelager turbo eller ikke da, det spiller en veesentlig rolle..
Tommy Turbo Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 åpner ikke opp en ny turbo, men det skal ifølge ham som bestilte den være kulelagre. Vet ikke hvordan jeg skal finne det ut uten å åpne den, men når jeg sammenligner med en med glidelagre så går denne mye lengre med samme kraft.
16vTURBO Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Sant nok, men står vel ett nummer på turboen, bare å sjekke det? hos noen som selger turbonetics..
Tommy Turbo Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 det var ikke noe dum ide. hehe skal se hva jeg får gjort over helgen.
16vTURBO Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Det hadde vært fint, ikke meningen å være vanskelig, men for mange(inkludert meg selv) spiller det en meget stor rolle om turboen er kulelagra eller ei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå