320it Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Heisann. Monterte m3 fanger på e36 min i går. Da ble det en liten glippe på venstre side ved skjermen. Glemte selvfølgelig å sjekke om det var mulig å justere de "skinnene" man stikker fangeren inn i. Noen som vet?
fish Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hvis det er lik innfesting som på E34, så er det justerings muligheter. Edit: Hmm linken funket visst ikke. Er det en hylse på siden av støtfangerern? Der innfestingen mot karrosseri er. Hvis, så er det en "plastskrue" som kan skues en kvart omdreinig, ta den ut. Den hylsen som denne "plastskruen" satt i, er den delen som skal kunne justere "innfestingen" av støtfangeren. Den kan være litt vrien, så jeg tok av støtfangeren for at det skulle være lettere å skru/justere, men er visst ikke helt nødvendig.
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 lett det... av med fangeren og still på festet
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hvis det ikke var skjevt med den fangeren du tok av, er det M-fangeren det er noe galt med, ikke skinnene... Du skrudde selvfølgelig til alle skruene som står i innerskjermene?
320it Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 skrudde til de skruene ja. synes å huske at den hang litt på den siden med den gamle fangeren også. så det er altså justeringsmuligheter? kan man skru av fangeren med bjelken og hele sulamitten i ett? måtte jo av med de klipsa uansett når jeg bytta fanger..
///Mysild Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 enkleste er å skru av innstatsen bak og skurene i skjermene, så tar du å åpner koffertlokket, og tar ut "teppet" og slikt, så har du 4 muttere to på hver side, som er festet til "støtdemperene" inni fangeren... da kan du trekke hele fangeren av
Rogern Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Jepp 4 muttrer i baggasjerom så kommer hele fangeren av. + de småskruene på innerskjermplastikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå