Bmw-power85 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89067&highlight= Tenkte og lufte bilen min for salg igjen. Er noe feil med bilen om dagen så den selges i den standen den står. Bilen starter og går, men det er litt dårlig kompresjon i silynder 5. Grunnet en sliten stempelring. Har akkurat flyttet inn i en ny leilighet, så penger for å fikse bilen er ikke og oppdrive. Følger med kvitteringer for over 40000+ Bare å spør hvis det er noen som lurer på noe. Selges HBO 90000 Pris kan diskuteres. Kan ta innbytte i e39,e36 eller e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 selger ikke felga løst eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Blir egentlig litt imponert når noen vurderer å selge bilen sin , så er det nesten alltid noen som heller vil kjøpe den i deler. Hvorfor ikke bare kjøpe bilen da , så følger felgene med ? Eller kjøp disse : http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... qzJX729434 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Prisen er satt til 150000kr Prisen er ikke diskuterbar. Som sagt så har jeg ingen trang for og selge bilen. Selges kun for riktig pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 den ser veldig fin ut Men 150000 for en ombygd bil.. Ja ikke vet jeg, lykke til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Blir egentlig litt imponert når noen vurderer å selge bilen sin , så er det nesten alltid noen som heller vil kjøpe den i deler.Hvorfor ikke bare kjøpe bilen da , så følger felgene med ? Eller kjøp disse : http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... qzJX729434 rolig nå, kanskej fordi ikke alle gidder å punge ut for en hel bil når dem kun trenger felga? var jo bare et spm, men som nesten alt på bimmers må jo noen pirke på det også.. dessuten felga du linka til var ikke no tess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hamann motorsportfelger ikke noe tess?? What?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 var jo bare et spm, men som nesten alt på bimmers må jo noen pirke på det også.. dessuten felga du linka til var ikke no tess Nei men huff da...er det noen som pirker Er vel de ferreste som gidder å punge ut for en bil når de trenger kun felga. Problemet ditt løser du enkelt ved å kjøpe slike felger som står på bilen som er til salgs. Det er ikke alle som selger bil som MÅ selge og da gidder de ikke å selge den i småbiter , på samme måte som at du ikke gidder å kjøpe felgene for dyrt. Hadde kisen som skal selge bilen fortalt hva han ville ha for felgene så hadde du vel funnet de for dyre likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 var jo bare ett spm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 må le av dere ass, skal liksom kjøre stor sak ut av det meste. men slik er bimmers... ja kom igjen, fortsett å diskuter og vær kjekkaser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Vet ikke hvem som er verst her nå jeg Neonmuffler.. Du spør om felga er til salgs, å så sier du felga han linka til ikke er noe tess når det er samme felga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 er ikke samma felga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Ikke helt de samme felga , men de som vil ha de samme hamann felga vet hvor de er å få kjøpt. Det er vel litt av poenget. Forskjellen på felgene er skrudd eller ikke skrudd. Noen stor sak synes ikke jeg at jeg har gjort av det. Det jeg synes er litt rart bare , er at det går ikke an å annonsere en bil her inne uten at noen vil kjøpe enten fanger eller lykter eller ett eller annet som befinner seg på bilen. Og det er jo litt rart. Jeg er sikker på du hadde syntes det var dumt om jeg spurte om å få kjøpe speilene som står på bilen , eller antennen (hvis der var en da). Beklage kan jeg godt , men jeg står fortsatt på mitt. Kjøp deg felger , eller kjøp bilen så har du felger også. Har du ikke råd til det felgene eller bilen koster , så lar vær å kjøp. Er vel ikke verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg