Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det bestilt en del deler,

* Deler for og komplettere GT spoilern, blandt annet venstre støtteben samt resten av skruene som manglet.

* Diverse skruer.

* Den ene av de to GT-askbegrene i karbon :) spent på å se den når den kommer.

Ellers må det også til ny midtkonsoll mellom setene, altså den delen håndbrekk går gjennom samt askbegrene sitter i. Men er her litt usikker på om jeg skal rive på meg konsoll med midt-armlene eller om dette bare er i veien :-k

Kom gjerne med innspill her. Er borret masse hull for mobilholder etc. i den eksisterende så den må byttes alikevel.

Tommy: den orginale midtkonsollen (som sagt den mellom setene), skal den være i vanlig svart utførelse eller skal den være trukket med svart skinn e.l.? Vet jo aldri om den som sitter i nå er byttet, den som er nå er vanlig svart med sånn halv-mykt gummi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det bestilt en del deler,

* Deler for og komplettere GT spoilern, blandt annet venstre støtteben samt resten av skruene som manglet.

* Diverse skruer.

* Den ene av de to GT-askbegrene i karbon :) spent på å se den når den kommer.

Ellers må det også til ny midtkonsoll mellom setene, altså den delen håndbrekk går gjennom samt askbegrene sitter i. Men er her litt usikker på om jeg skal rive på meg konsoll med midt-armlene eller om dette bare er i veien :-k

Kom gjerne med innspill her. Er borret masse hull for mobilholder etc. i den eksisterende så den må byttes alikevel.

Tommy: den orginale midtkonsollen (som sagt den mellom setene), skal den være i vanlig svart utførelse eller skal den være trukket med svart skinn e.l.? Vet jo aldri om den som sitter i nå er byttet, den som er nå er vanlig svart med sånn halv-mykt gummi....

Den er standard sort plast, å jeg ville droppet armlenet, det er bare i veien, å iallefall ved litt "inspirert" kjøring. Det originale armlenet er forresten i mexico grønt skinn, likt setene, å er ikke akkurat billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er standard sort plast, å jeg ville droppet armlenet, det er bare i veien, å iallefall ved litt "inspirert" kjøring. Det originale armlenet er forresten i mexico grønt skinn, likt setene, å er ikke akkurat billig.

Så for meg det ja at det ville bli i veien ved litt mer aktiv kjøring ja ;)

Samt at man måtte jo hatt en skinn opp-trekker til og trekke om ett vanlig armele fra svart til mexico grønt siden all produksjon av ting trukket i mexico grønt er avsluttet fra bmw sin side unntatt kanskje metervare :(

Ok, men da blir neste post å bestille den konsollen i vanlig svart samt det siste av de to GT-askbegret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger godt med tommy ;)

Jepp, ser frem til å se denne med de rette skoene på igjen.

Hehe ;)

Tror du koed skaffer nye bak fjærer billig, de har jo på GS, 2500 per par. Må jo være org fjærer da bilen før eller senere må til BT for visning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det orginalt i noen GTer med grønn armlene?

Jepp, er vel kun det som er orginalt, de som har med svart har vel blitt ettermontert.

Men armlenet var option, min hadde det ikke på lista over hva den ble levert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det orginalt i noen GTer med grønn armlene?

Jepp, er vel kun det som er orginalt, de som har med svart har vel blitt ettermontert.

Men armlenet var option, min hadde det ikke på lista over hva den ble levert med.

skjønner, fant bare et par bilder med svart skjønner du hehe. men behagelig og kjøre langt med det da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det orginalt i noen GTer med grønn armlene?

Jepp, er vel kun det som er orginalt, de som har med svart har vel blitt ettermontert.

Men armlenet var option, min hadde det ikke på lista over hva den ble levert med.

skjønner, fant bare et par bilder med svart skjønner du hehe. men behagelig og kjøre langt med det da :wink:

Når bilen var helt ny og ekstrautstyrslisten skulle fylles ut av kjøper kunne vel han helt sikkert få svart armlene istede for grønt om han ville men syns det virker som et rart valg siden det grønne skinn interiøret er noe av det unike med bilen sånn utseende messig. Så holder en knapp på at det er ettermontert og siden de sluttet å produsere alle interiørdeler i mexico grønt ganske tidlig så er det vel få som har tatt seg bryet med å få sydd om fra ett standard svart til mexico grønt hos en interiør syer/opptrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger godt med tommy ;)

Jepp, ser frem til å se denne med de rette skoene på igjen.

Hehe ;)

Tror du koed skaffer nye bak fjærer billig, de var jo relativt dyre på GS med 2500 per stykk. Må jo være org fjærer da bilen før eller senere må til BT for visning.

Jeg hadde Eibach fjærer, og bilstein dempere på min. Eibach hadde fjærer som senket 1" foran, og 0,8" bak, å dette er utfra en std. bil, så det ble akurat samme høyde som de originale fjærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...