Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Blir litt oppgitt å, var ikke spesielt rart det ikke var mer enn de to diskant høytalerne som virket..... de andre var jo selvfølgelig fjernet av en eller annen tidligere eier pluss at de hadde kronet kaka med å klippe ledningene drygent korte så det ble skikkelig slit å få skjøtt på de igjen :x er jo litt småtrangt oppe i ledningsnettet under dash-bord f.eks 8)

meeen, lyd ble det da til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bestilt litt diverse fra GSbildeler i kveld, håper det meste kommer før jeg drar ut i nordsjøn på fredag.

Om ikke annet så har jeg da litt å holde på med når jeg kommer hjem igjen :wink:

Delene er bursdagsgaven fra madammen :)

Men vi ble enige om at det var enklest at jeg valgte ut hvilke deler jeg hadde lyst på til en X sum :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bestilt litt diverse fra GSbildeler i kveld, håper det meste kommer før jeg drar ut i nordsjøn på fredag.

Om ikke annet så har jeg da litt å holde på med når jeg kommer hjem igjen :wink:

Å hva står på "smørbrødlista" da?

* Kjølekanaler i framfangeren, ( mangler på begge sider :? )

* List på bakskjerm, noen stygge riper i den

* Div plast til pluss pol uttaket i motorrom

* Innvendig dørstokk list, fører side

* Smådelene til å overhale gearskift mekanismen, ødlegger mye

kjøreglede når man sitter å rører i grøten :wink:

* Org luft filter (står i noe billig greier nå)

* Oljefilter til fårestående oljeskift.

Vet ikke hvor jeg skal skaffe olje ennå, så at du tommy anbefalte edge 10-60, men fant ikke ut at gs hadde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som pleier å annonsere billig Castorl 10/60 olje på BMWCCN-forumet. Har handlet av han flere ganger, og han er en seriøs og hyggelig voksen kar. Han sender også..

du husker ikke ca literspris da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt ekstra kvelds handling :D

Ble innkjøp av chrom/stål rens og motor rens samt nye tannbørster til meg og fruen slik at de gamle kan brukes til detalje arbeid i morgen.

Tenkte å ta en vaske dag i morgen med både utvendigvask og motorvask og må vel da få til noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- for en 5-literskanne Castrol 10-60 RS/TWS er en god pris. Liten sjanse for å få det særlig mye billigere.

nei det er billig med tanke på at helt vanlig castrol 10-40 jeg brukte på 325'n kostet 850kr for 5 liter. det var hos castrol forhandler vel og merke.

men hva er forskjellen på TWS, RS og Edge ?

ikke for og starte en ny olje debatt, dem er det nok av her inne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- for en 5-literskanne Castrol 10-60 RS/TWS er en god pris. Liten sjanse for å få det særlig mye billigere.

nei det er billig med tanke på at helt vanlig castrol 10-40 jeg brukte på 325'n kostet 850kr for 5 liter. det var hos castrol forhandler vel og merke.

men hva er forskjellen på TWS, RS og Edge ?

ikke for og starte en ny olje debatt, dem er det nok av her inne :wink:

Kjenner ikke så mye til RS, men jeg har hørt at TWS skulle være utgående, og at EDGE skulle ta over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- for en 5-literskanne Castrol 10-60 RS/TWS er en god pris. Liten sjanse for å få det særlig mye billigere.

nei det er billig med tanke på at helt vanlig castrol 10-40 jeg brukte på 325'n kostet 850kr for 5 liter. det var hos castrol forhandler vel og merke.

men hva er forskjellen på TWS, RS og Edge ?

ikke for og starte en ny olje debatt, dem er det nok av her inne :wink:

Kjenner ikke så mye til RS, men jeg har hørt at TWS skulle være utgående, og at EDGE skulle ta over.

og du bruker/brukte Edge 10w-60 på GT'n ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- for en 5-literskanne Castrol 10-60 RS/TWS er en god pris. Liten sjanse for å få det særlig mye billigere.

nei det er billig med tanke på at helt vanlig castrol 10-40 jeg brukte på 325'n kostet 850kr for 5 liter. det var hos castrol forhandler vel og merke.

men hva er forskjellen på TWS, RS og Edge ?

ikke for og starte en ny olje debatt, dem er det nok av her inne :wink:

Kjenner ikke så mye til RS, men jeg har hørt at TWS skulle være utgående, og at EDGE skulle ta over.

og du bruker/brukte Edge 10w-60 på GT'n ikke sant?

Jepp, å den trenger 6 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...