Proxit Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Er det noen som vet hvordan jeg kan få opp bagasjerommet? Får ikke vridd om nøkkelen, så bagasjerommet har låst seg.
E36Cab1 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har du sentrallås kan du vel berre låse opp bilen viss aktivatoren virker på luka.
Proxit Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Har sentrallås, men ikke strøm Derfor må jeg komme meg inn i bagasjerommet.
AlXz Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 I motorrommet har du en + kontakt du kan koble strøm på. Bruk startkabler til + polen og jord, så låser du opp bilen
Endre Hånde Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Har du ikke fått opp foran? Det går uten strøm det. Lading får du og til fra motorrommet som nevnt over om du har tilgang.
Proxit Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Det har jeg ikke tenkt på. "Bruk startkabler til + polen og jord, så låser du opp bilen" Hvor finner jeg + polen og jord i motorrommet?
Proxit Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Fant det + polen. Men hvor skal eg feste minus polen?
Proxit Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 takker så meget for hjelp. Fikk det til så nå blir det en lang biltur på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå