BMWPower Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Ønsker kjøpe noen 17" ok felger til E36. Enten uten dekk, eller med piggfrie vinter dekk. Helst i Bergen eller omegn.
Steven Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Vinterfelger du er på jakt etter eller? Har en kamerat på Karmøy som jeg tror har ett sett greie felger til deg. Du er vell i Haugesund av og til også, eller? EDIT: Han hadde solgt dem
BMWPower Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Er i Hgsd av å til ja, så bare pip hvis du vett om noe Thune har lite til E36 liggende, såfall ingen pene felger
doG Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg har noen 17" på tur fra statene, men det er ikke umulig at jeg har gjort et bomkjøp I ettertid registrerer jeg at bremseskivene på min bil er større diameter enn på f.eks en 325. Da kan det spøke for disse 17". Her er et bilde: http://www.tirerack.com/images/wheels/a ... h_1000.jpg
BMWPower Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har noen 17" på tur fra statene, men det er ikke umulig at jeg har gjort et bomkjøp I ettertid registrerer jeg at bremseskivene på min bil er større diameter enn på f.eks en 325. Da kan det spøke for disse 17". Her er et bilde: http://www.tirerack.com/images/wheels/a ... h_1000.jpg Hmm... Jeg tror fint du klarer få på 17", men hvis ikke kan du gi meg et pip Hva tid venter du dem inn da?
BMWPower Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Må da være noen som har noe 16 eller 17" til E36?
doG Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 "Beklager" mine passet, de er bare helt konge Bilder når jeg har fått de på i en annen tråd.
mAZE Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg har noen 17" RH felger liggende. Det går ut luft av det ene dekket, men kan ikke kjenne noe kast i noen av felgene. Vet ikke om dette kan være av interesse? Ett lite stykke fra Bergen da.. 1500,- kan du få de for. +frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå