BMWPower Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Tok noen få bilder idag på Eikås, ikke verdens beste kvalitet da de er tatt med mobilen, men kan nå legge de ut. Det var en kald å ettervert vått fornøyelse på BMWCCN avd. Hordaland sitt treff på Eikås idag, men det var nå morsommt også da Han stakkars karen her mista bakdekket sitt på "sletta", det landet lagt foran bilen. Men tror det gikk bra, såg samme bil på banen senere på dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Med tanke på været i dag var det imponerende oppmøte BMWccn Hordaland har vært veldig uheldig med været på Eikås denne sesongen må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Godt at folk stiller uansett, vi er vel godt vant med drit vær her på vestlandet er en liten video fra Eikås også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 var kjekt på eikås idag ja. fikk sitte på med BMWPower en tur og kan leve litt på den kjøringen til eg får lappen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hadde min første tur på Eikås i dag Det var skikkelig morsomt og frister til gjenntakelse selv om jeg hører noen lyder fra bilen jeg ikke har hørt før og en håndbremse som ikke virker lenger Ble nok litt for ivrig på slutten der... Fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Kjempe artig treff . rart at sfj klubben ikkje klarer å få til noke lignande. litt synd at pga dårlege dekk på bilen min vart den ståande igjen heime. Eg kjem med bilder og video i måra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hadde min første tur på Eikås i dag Det var skikkelig morsomt og frister til gjenntakelse selv om jeg hører noen lyder fra bilen jeg ikke har hørt før og en håndbremse som ikke virker lenger Ble nok litt for ivrig på slutten der... Fine bilder. hehe, skal være litt slikt... Tenker ofte å ta d rolig, så med en gang du kommer ut på banen kommer horna frem Utrolig fin E46 du hadde, såg ut som den klarte seg meget bra på banen. Kjørte du MasterDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 her er bilda eg tok: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Godt det er flere som tok bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Blir det flere slike treff på eikås iår?? Ingen tvil at jeg skal melde meg inn i BMWCCN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Det var dessverre årets siste treff, neste treff på iskjøring i Sigdal i Januar tror jeg... Meld deg inn, masse kjekkt neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 åå..dette var kjipt og se for meg idag.. bor ikke langt fra eikås og prøver og få med meg alt som skjer..og no har det vert BMWccn kjøring og treff på eikås..og dette har ikke eg fått med meg noen plass..f*** så irrternede..kunne virkelig tenkt meg og testet E39'n på våt føre der asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Det var dessverre årets siste treff, neste treff på iskjøring i Sigdal i Januar tror jeg...Meld deg inn, masse kjekkt neste år Neste år er jeg iallefall medlem ikke så veeeldig mye vits å melde seg inn i år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 hehe, skal være litt slikt... Tenker ofte å ta d rolig, så med en gang du kommer ut på banen kommer horna frem Utrolig fin E46 du hadde, såg ut som den klarte seg meget bra på banen. Kjørte du MasterDrive? Heisann, takk for sist, fin bil du har også. Nei, det ble ikke noe MD på meg. Hadde en avtale, men håper å prøve neste gang. Hva er opplegget der? 1 bil på banen? 1 runde på tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå