m50turbo Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 stoort bensin drevet fly selges eller byttes i e36 coupe/cab deler følger med alt man trenger+4l flybensin. er splitter nytt,har nesten byggd ferdig. mangler bare og koble opp styring/servoene og skru på vingespennet som er på godt over 1.5 meter:) kostet godt over 5 lapper med alt. bilder kommer en av dagene. vanskelig og sende da det er meget stort.
steinar andre Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 du skriver bensinfly, men med vingespenn på over en meter er ikkje det så stort.. er det vel fuel(glow) fly dette, og bilder forteller mere enn 1000 ord.. bensinfly har som regel vingespenn på over 2.5m bare så det er sagt
m50turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 ca 2m vingespenn..va litt sjepp der. no har jeg lakt ut bilder vertfall. kjøpte flyet på et lite impulskjøp.så bedre jeg bytter eller selger før jeg ødlegger det:) og jeg har null peiling på modellfly bare så dere vet det:)
m50turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 fuel(glow) som du skrev...sikkert riktig det...som sakt null peiling
steinar andre Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 jepp dette er en god trainer(nybegynnerfly) mye bra utstyr her, verdi ligger nok på 3500 +- noen kr.. dette er veldig morsomt så vil anbefale interresserte i å gjøre en god handel her
m50turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 jepps...ca 4600kr kom det på.. kjøpt på steinskjer hobby for 1 uke siden har også kvitering på alt:)
m50turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 kan også byttes i dyrere cab/coupe stæsj/turbo deler med større verdi.. jeg betaler seff avtalt mellomlegg
nalegutt Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 har mtec dempere,pluss fjører som satt på 328 caben å øyelokk å største kjørecomputer for e36:) Pm vist noe faller ismak;)
m50turbo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 helst motor/turbo deler/ div styling
conan Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 har mtec dempere,pluss fjører som satt på 328 caben å øyelokk å største kjørecomputer for e36:)Pm vist noe faller ismak;) Halloooo, jeg har overført penger til deg for den kjørekomputeren. Og det begynner bli en stund siden så begynner ane ugler i tretoppene her..
m50turbo Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 treng jo faen ikke krangle om pengene deres på mitt innlegg da...kan du ikke bare skriv en pm te han da din sopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå