Torminator Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har ettermonterte angeleyes-ringer på min E36 med Bosch-lykter. Det dumme er at ringene på ene siden har sloknet. Har prøvd å bytte om på "converterene", men får de fortsatt ikke til å lyse... Noen som har noen ideer om hva som kan være galt? Kan selve ringene bli ødelagte, sånn helt uten videre? Noen som eventuellt vet hvor man får kjøpt bare "converter" hvis det skulle være denne som hadde tatt kvelden?
-Marius- Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei! Hadde samme problemet på min, men da var convereten øddelagt, fikk nye på garantien. Men det var også en sikring som var gåen, og det er egen sikring til hver side. Men hos meg så gikk også lyset i instrumentpanelene, alt virket igjen da jeg fikk ny converter og ny sikring.
Torminator Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Ok. Prøvde å bytte om konverterene, men lyste fortsatt ikke nei, men prøvde med parklyspæra, og da lyste det. Så tviler nesten på det er sikringen... Men bare å komme med mulige forklaringer og løsninger! Takker for alle tips!
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hva slags ringer er dette? CCFL? Hos meg var det bare å bytte ene ballasten.
Torminator Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Ballast? Er det det samme som "konverteren"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå