Odd1981 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei.. Trenger ett billig panser til en E36 Sedan. Gjør ingenting om det e små bulker i , å farge spiller vel heller egentlig ingen rolle. men vis noen har ett rødt ett så e det supert. =) Har ikke så mye tilgang til internett , men når eg e online så e eg som oftest på msn. odd1981@hotmail.com , eller vis noen kunne sendt meg en meld eller noe på 93870070 .. Bor i bergens området. Vis noen har ett billig panser til meg hadde eg blitt utrolig glad. Har prøvd i mange dager å få tak i uten hell.. Odd
gnmfr Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 har et diamantsvart et til sedan dessvære har delebilen ståt under epletreet så er noen små bulker som man kun ser i riktig lys.... Men bor dessvære i skien i telemark da så hvet ikke hvor intr det er da
Odd1981 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Alt e veldig intresangt , men frakt mulighetene blir det verre med. e langt unna det. men vis ikke noen andre har , så e mulighetene for å hente det stor =)
Odd1981 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Fremdeles ingen i hordaland som har ett panser til meg? gjerne litt utenfor? har fått 2 svar ang panser , men over 50 mil blir drøyt , men ser ut som eneste løsning foreløbig..
Odd1981 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Har fått tak i panser , så no e det gode ting =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå