kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hei. Vurderer og selge L7n min, dette er en skjelden mulighet til og kjøpe en spesiel E23. Den har de meste av utstyr du fikk på den tiden.. Airbag Highline interiør El seter med minne foran Klima Orginal radarvarsler Orginalt sound system El ruter og takluke Har montert en orginal glass luke på den, de begyner og bli veldig vanskelig og skaffe. Bilen ble eu-godkjent i januar og skiltene ble levert inn rett etterpå. Bilen har både rust og mangler og den er ikke strøken, men de er et godt utganspunkt av en skjelden bil. Den er godkjent uten blinklys på skjermene og uten e-merking på lyktene. Den har også parklys i blinklysene foran og markerings lys bak. Noen dårlige bilder, flere kan ordnes til spesielt intreserte. Vurderes solgt for bud over 20000, siden tiden ikke streker til.. Skam bud blir ikke vurdert da kan den bare stå til jeg får tid. Har en del deler som kan følge med vist prisen er riktig. Har alt av 745i deler for og bygge om motoren til turbo for de som ønsker de. Motoren er en lavkomps motor i utganspunktet.. Ring for mer innformasjon da jeg verken husker eller gidder og skrive alt Tlf 99719590 kimwullum@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 l7? er det lang utgave av e23? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Tror heller de sto for luxury, men den har lengre fangere en en europeisk E23 i allefall Står bare bmw L7 i vognkortet, og de er likke moro hver gang jeg sjekker forsikkringene mine.. Dette er en av de aller siste E23ene og den er vell en av få 87 modeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg