HF Integrale Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1662730 Orker ikke flytte den til en annen garasje, kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Så ut til å være ett kupp! Synd man alltid har garasjen full av prosjekter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 den er momset som delebil el? ellers er det jo ulovlig å ha den stående..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvorfor har du brukt samme bildene som lå på mobile.de for et år siden eller noe? Har du noen andre bilder? Hadde du ikke bodd så langt unna hadde jeg kommet å hentet den i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvorfor har du brukt samme bildene som lå på mobile.de for et år siden eller noe? Har du noen andre bilder?Hadde du ikke bodd så langt unna hadde jeg kommet å hentet den i kveld 16-17 mil er vel ikke så langt Veldig bra pris på denne syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HF Integrale Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Bilen er jo momset seff... Nye bilder kommer, eller kan sendes på mail hvis dere sender meg adr. Skal at av garasjen fort!! Kom med et bud så blir det handel!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HF Integrale Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har fått bud på 19000kr. som står til torsdag 16.10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hva er det som er bruktbart på bilen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hvor i oppland bor du? hadde det vært litt nærmere hadde æ kjørt me ei gang...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 har en kompis som er interessert. gir deg beskjed i løpet av kvelden. har du noe dokumentasjon på bilen? servicehefte eller lignende? motor og gir er uskadet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HF Integrale Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Det som er brukbart på bilen er motor, gir, bakstilling, interiør, noen dører, koffert m. spoiler, v. forskjerm+++ Dette er en bil som var strøken før det smalt, men har stått en stund. Siste stempla service på 85000km. Alle papirer følger med bilen! Driter egentlig i hva jeg får for den, men jeg er ikke onkel skrue heller så høyeste SERIØSE bud. SNAREST!!!! Jeg trenger garasjen til min sommerbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 kan by 10lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HF Integrale Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja, da får du den nok for det når jeg allerede har et bud på 19000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Er denne vekk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HF Integrale Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bud på 20 nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg