Joatle Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hei, skulle bytta et par pærer i intrumentpanelet på min 95 525ix touring med airbag, er det noe spessielt jeg må gjøre? Hater egentlig airbag for jeg er livredd for feil på den og at den bare plutselig smeller seg opp når jeg holder på inni der og skifter pærer.. Noen tips eller noen med en guide? På forhånd takk
JvP Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Å bytte instrumentpanel pærer er en veldig rett fram jobb skru ut instrumentpanelet så ser man med en gang hvordan det gjøres. Angående airbag koble fra batteriet en liten stund før du starter og skru. Edit:Sporet opp en guide http://www.lehrmangroup.com/rickard/airBagAndBulbs.html
Joatle Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Takker Trenger jeg altså å fjerne airbagen for å få ut instrumentpanelet?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Går om regel greit, men må tilpasse ratt osv for å få det langt nok ut.
JvP Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Må vell av med rattet så airbagen må vell bort. Vet ikke helt om det er mulig og få ut instrumentpanelet med rattet på men tviler på det. Jeg tok av mitt ratt for det så ikke ut som det var plass til og få det ut uten men jeg har dog ikke airbag og hadde 22mm koppen på sia av meg så tok meg ikke tid til og prøve med rattet på.
Joatle Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Okei. Takker for hjelp Hva er forresten betegnelsen på pærene som brukes?
Arnfleip Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Du trenger ikke å ta av rattet, men det letter jobben litt.. Jeg trengte ikke å ta det av vertfall..litt trangt, men det går Bare så du vet det liksom..
Sir Hofstad Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Går om regel greit, men må tilpasse ratt osv for å få det langt nok ut. Feks?
Arnfleip Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 oisann.. beklager! er muligens litt sent så jeg så det nok ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå