Breitling Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Som topic sier. Ligger å jager mellom 700 - 1200 rpm. Lugger litt i lav fart når jeg slipper gassen. NON-Vanos. Når normal driftstemp er oppnådd, går den som en klokke. Prøvde å kjøre diagnose, men sider jeg har en tidlig E36 modell, var det ikke mye info jeg fikk opp. Noen forslag??
Breitling Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Liten update. Jaging forekommer bare i et par minutter etter start av kald motor. Deretter ligger turtallet på like over 1000rpm til normal driftstemp er oppnådd.
Gjest Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Kanskje luftmengdemåler? Er jo klassisk feil på E36..
Breitling Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Har prøvd å bytte over LMM fra en annen 325, ingen forskjell. Tanken slo meg at det kanskje kunne være TRP (throttle response regulator, tror det er det den heter), men har null erfaring med denne modulen. noen andre??
Breitling Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Eller var det Throttle Position Regulator??
Breitling Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 hehe...kjært barn har mange navn har jeg hørt rykter om
Astri Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 slikt gjør min og, og på min så e det kje noe verre enn at den ene slangeklemma på en luftslange er ødelagt så den suger inn falsk luft når den er kald og choken slår inn... Sjekk alle slangeklemmene dine før du begynner å skru og herje...
Breitling Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Har du renset tomgangsregulator? Såvidt jeg har forstått har ikke M50 motorene tomgangsregulator
Kimmit Racing Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 m50 har tomgangsreg. vanlig feil er vakumfeil:-)
Breitling Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Aha, lærte noe nytt i dag også gitt Hvor ligger den da?? Pictures??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå