GunnarM Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hvordan ta av ratt?? Ser det er noen små skru hull bak rattet, men hva skru jern som passer der da?? Er det unbracko, stjerne elle flat?
worms Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 ta ut bmw merke i mitten av ratte. bak der er det er mutter
Steven Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hvis du har airbag i rattet så tror jeg ikke det er så lett som å ta av bmw merket og skru på en mutter. Men har du m-ratt uten airbag så drar du bare fløyteplata rett ut, så ligger det en mutter bak der.
-Anders- Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Det er torx som regel på baksiden hvis du har airbag. Når airbagen er ute finner du en mutter som fester selve rattet.
Jonner'n Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 pass på at du ikke river i filler sleperingen, etter at du har dunka løs rattet, når det plutselig kommer. hehe snakker av egen erfaring mener det er torx 25 eller 30 på baksiden. og merk med en tusj hvilket hakk rattet står i etter du har skrudd av muttern, så du får satt det rett på igjen!
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Husk å ta av batteripolen og la det gå noen minutter før du tar av airbagen! lagre den alltid med puta opp. det er en fordel å bare løsne sentermutteren ett par omdreininger når du trekker løs rattet så er du sikker på å ikke skade slepering.
deerepower Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 vet ikke om det er sånn på e 36 men på e 30 kan du ikke ha ratt lås på for å få av rattet fant jeg ut etter ei god stønn med et sprengt ansikt å svette pærler i panna haha:P
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Sånn tror jeg det er på samtlige biler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå