purebmwstyle Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei skal ombygge min 525 til 535 fra automat til manuell, og har motor og kasse. Hva mer trenger jeg egentlig? det er en E34 88 mod, ukjent motor og kasse år. Tusen takk for svar
pengelek Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Du trenger ihvertfall pedalsett, wire, midkonsoll, gearknopp, og sikkert mye mye mer=)
Rapid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Mellomaksel? Mener manuell har lengre mellomaksel siden girkassen er jo kortere enn automatkasse.
Jonner'n Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 girkassefester sikker på det? purebmwstyle: sjekk utdenne linken. har selv fått min bygd om, og skal visst ikke være noe stress (for de som kan det)
mad-fun Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 girkassefester sikker på det? purebmwstyle: sjekk utdenne linken. har selv fått min bygd om, og skal visst ikke være noe stress (for de som kan det) Njaa..100% sikker er jeg ikke ettersom det er en 5serie og jeg har null erfaring med de, men jeg sjekka http://www.realoem.com og der kan man se at det er stor forskjell på girkassefestet til 525 automat og 535 manuell.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 må jo få med deg hydraulikken til clutchen og da. som beholder og hoved/slave -syl.
Astri Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Har du den 525 motoren enda? Men du? Ka betyr Kondomnert? Beklager, men syntes det var litt morsomt...
purebmwstyle Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Tusen takk for svar folkens, er fortsatt litt usikker på alt jeg trenger, hjelper det om den har vært ombygget fra manuell til automatikk før? Ja har 525 motoren enda, og den skal vekk PS. Beklager sent svar, manglet internett en stund nå
AlXz Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Du må vel også koble om eller gjemme bryterne til girvelgeren.., lure bilen til å tro den står i et eller annet gir for å gå framover.. Om du trenger noe deler så har jeg bl.a. pedalsett ++ til E34 (Fra 520, men er vel det samme...)
purebmwstyle Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 hmm okei, takk sier ifra hvis jeg trenger noe
camxer Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Har du den 525 motoren enda?Men du? Ka betyr Kondomnert? Beklager, men syntes det var litt morsomt... Det skal egentlig skrives "kondemnert" og brukes ofte i sammenheng med biler som har blitt påført altfor mye skade etter en ulykke osv for at det skulle være lønnsomt å reparere. purebmwstyle, du må slenge opp en prosjekttråd når du setter igang
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Tusen takk for svar folkens, er fortsatt litt usikker på alt jeg trenger, hjelper det om den har vært ombygget fra manuell til automatikk før?Ja har 525 motoren enda, og den skal vekk PS. Beklager sent svar, manglet internett en stund nå Er det m20b25 motor? Hvor mye skal du ha for den? Hvor holder du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå