Gurken Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 passer dette i e34? isåfall er jeg interisert Det vet jeg ikke desverre
Chris_325iM Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 kan fortelle folk her nne at dette rattet er helt nytt og ser fortsatt slik ut, Geir er ikke typen som har slitte deler på bilen sin for å si det sånn bytte til hva? semska ratt kanskje? hadde vært tommelputer på det så hadde det vært i bilen min nå!
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Dette er ikke semska, men derimot alcantara. Sett siden til han som trekker om disse rattene, tøffe ratt!
Gurken Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Dette er ikke semska, men derimot alcantara. Sett siden til han som trekker om disse rattene, tøffe ratt! Dette rattet kommer fra utlandet, mere vet jeg ikke
Gurken Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Har nå 3000kr. inkl frakt Dette står til 22:00 i dag!!!!!!!!!!!!!!!
haavard Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Hvor er dette kjøpt? Kan godt sende på PM om øsnkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå