Cyrus^^ Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Passer disse om hverandre? Snakker om elektrisk om det har noe å si. Fikk med noen deler når jeg handla coupen min, men koffertlokket har vist seg å være fra sedan, og takluka er fra samme bilen. Nesten så en får lyst til å senda delene i oppkrav til forrige eier.
AlXz Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Vet ikke om det er like.., men du kan vel flytte over bare takluke motoren?
Cyrus^^ Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Det går nok, men forrige eier har prestert å ripe opp lakken oppå den.
AlXz Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Tror "karosseri plata" kan skrus løs fra selve takluka også?? Så kan du jo sammenligne dem? Hvilken farge forresten? (Har et par røde taklukekasetter til sedan)
Cyrus^^ Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Mauritiusblå. Jo blir vel til at jeg gjør det, men latskapen lenge leve.
Brian Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Takblekket på takluka er null problem å bytte. Det er fire skruer i bakkant og to i fremkant. De fire bakerste ser du når du trekker taktrekket tilbake, Hvor det er to store og to små. Når du løsner disse fire blir den løs i bakkant fra skinna som holder luka. Da kan du vippe luka halvveis opp, og over hver dør i fremkant er det en torx-skrue som du skrur løs. Deretter er det bare å løfte hele blekkplata opp.
AlXz Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Mauritiusblå.Jo blir vel til at jeg gjør det, men latskapen lenge leve. Kjenner til det ja Takblekket på takluka er null problem å bytte. Det er fire skruer i bakkant og to i fremkant. De fire bakerste ser du når du trekker taktrekket tilbake, Hvor det er to store og to små. Når du løsner disse fire blir den løs i bakkant fra skinna som holder luka. Da kan du vippe luka halvveis opp, og over hver dør i fremkant er det en torx-skrue som du skrur løs. Deretter er det bare å løfte hele blekkplata opp. Sånn det er ja Fint for meg som ikke får luka mer enn halvveis bak da
Brian Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke selve luka, trekk kun trekket, altså den tynne plata på innsiden i kupeen tilbake så vil du se boltene komme til syne. Du skal klare å bytte denne uten problemer selv om luka ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå