Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte med en haifinne når jeg kjøpte bilen min. Den er mulig å ta av fra sokkelen og det ser ut som om det er ei slags pære eller ei diode på den, og den har 2 batterier inni. Synest dette ser helt jalla ut, mener bilen ville vært penere uten. Noen som vet om denne kan ha noen slags funksjon?

Er en E36 320i '98. Var denne levert med noe sånt?

Skrevet

e36 var ikke levert med haifinne. Å slik som du forklarer den med lys osv, vil jeg tro det er en jallafinne, (billig klisterstyling) og har ikke noen funksjon annet enn å se dum ut :)

Man får kjøpt haifinne fra for eksempel e60 som fungerer som antenne, men tviler på at det er det i ditt tilfelle da denne ikke har lys :)

Skrevet

Har sett E36 med antenne haifinne..., men de fleste haifinnene har vel ikke det.

Mange som setter på haifinner for å sjule orginal antenna som noen har på taket der da.

Eller så er vel antenna i de øverste varmetrådene i bakruta på de fleste E36-ene.

Skrevet

Åssen ser bakruta di ut?

Helt øverst er det 3-4 "tynnere" tråder som ligger litt tettere enn de andre som går nedover?

Om du tar av det dekselet der coupé lyset bak sitter på venstre side (bilens venstre side), så har du en "boks" der til antenne og varmetråder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...