RoaldJ Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Har kjøpt meg/oss E46 som vi har kjøpt M6- felger til. Felgene er 8.5" brede og har ET35 i innpress. Lurer da på hvor mye jeg kan senke bilen uten å bli plaget med subbing. Tenkte først på 55/40mm, men går mer og mer over på 40/30mm og heller kjøpe senkeskåler om jeg ikke blir fornøyd. Lurer også på om de orginale demperene vil fungere bra på 40/30mm senk.? Takker for hjelp. (Egen tråd om bilen kommer iløpet av uka/helga, når vi overtar den) Roald.
R Andersen Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Det kommer jo ann på hvor brede dekk du skal ha også.. Kjører du med 225/40, så skal det nok ikke være noen problemer med subbing. Orginale dempere skal klare ned mot 40mm senking ute problemer.
lagrinn Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 jeg har 235.35-19 på bilen min, den er det originalt m-tech understell på, mener dette senker 20mm uten og vere 100% sikker, men dette subber i allefall ikke, og mener jeg har rimelig god klaring fremme i allefall.
RoaldJ Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 bilen er 99 modell, men er bygget om til facelift-frontparti (panser, skjermer og lykter) samt mtech fangeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå