MGR Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 trenger lysbryter til e30 i bra tilstand! helst rundt lillehammer, HASTER! helst ikke alt for dyr.. send melding på 90 61 59 01 eller pm mvh Morten R
MGR Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Sjekka hugger`n?står et par e30 der. nei.. har aldri tid, ferdig 3 på skola bussen er forbi der 20 på 4. de stenger 4., hjem og spise/lagemat, også får jeg ikke skyss ned dit før mamma er hemat ifra jobb.. og det er jo ettepå., og da er de jo stengt for lengst.. men ja, veit det er et par der, ene facelift også.. skrudd av noe på den før.. men da vart je kasta ut, pga at gammern sku hjem å spise middag, når klokka var halv 4, og da stengte de halv 5..
DBTm3 Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Skjønner.. blir litt vasnskelig da. åsså er det stengt på lørdager
MGR Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Skjønner.. blir litt vasnskelig da.åsså er det stengt på lørdager mhm.. men skulle trengt det nå! drar til tyskland halv 6 om mårran på søndag, og sku gjerne hatt brytern til da!
MGR Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 jeg har til hvilken årsmodell? funker den? lyst til å sende i morgen?
glenn.G Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 jeg har til hvilken årsmodell? funker den? lyst til å sende i morgen? 86 320 kommer den fra.ja den funker. kan det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå