Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Jekka opp bilen i stad for å sjekke tilstanden på diverse i forstillinga, så merka jeg at det er slark i tannstanga på høyre side. . Kommer et rundt rør ut på høyre side når man svinger til høyre og et trekantet rør på venstre side når man svinger til venstre. I trekant rører på V. side er det ikke slark, men er det på høyre Du ser det røret på bildet. Har ei tannstang til her og er samme slark der. Så derfor lurer jeg på om det skal være sånn? Takker for alle svar. Mvh Espen
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 For det første er det tannstang, ikke snekke. Men mener du kuleleddet eller foringa i huset. kuleleddet skal ikke ha noen slark mens foringa har noe bevegelse.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Okei, tok litt feil der. Nei, i kula er det ikke noe slark, det er slark i huset ja, der det rører kommer ut og inn av. Er sånn at jeg godt kjenner slark når jeg kjenner på felgen. Skal det være så mye`?
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Det kan se ut som det var litt mye, har du skjev slitasje på dekkene?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 hmm.. Har ikke kjørt noe med bilen, så det vet jeg dessverre ikke noe om. Er sånn at det klunker når jeg kjenner etter slark. som et gåent endeledd. Får man skiftet noe greier der, eller kjøpe ny tannstang?
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ser ikke ut som det re deler å få til det nei. Tørk rent for fett og se om det er mulig å ta den ut eller om den er støpt inn. kan den tas ut kan det lages en ny.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Okei, ja får titte litt på det i morra. Men det skal altså ikke være så mye slark som jeg beskriver?
Bmwfanatic Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 i tannstanga jeg kasta var det ikkeno slark, så tyder på att det skal være helt tight
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke så det klonker nei. Gjør det i alle fall rent og bruk nytt fett.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Okei, kasta den ja er vel kanskje ikke så vanskelig å få tak i noe brukt heller?
Bmwfanatic Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 nei, tror jeg aventerte den også jeg men var ingen intresse siden det ikke var servotannstang..! nei, ei sånn tannstang finner du lett brukt
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg ville se det an litt om den sporer mye eller sliter dekk hadde jeg byttet.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 okei, tenkte mest på eu kontroll jeg, for skal på det om kort tid
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Da får du jo svar på om det er for mye da. men får du tak i en billig er det jo bare å bytte.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 ja, men tenkte å slippe å ta etterkontroll da Ja, se om jeg får tak i en. Takk for svarene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå