Howrd Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Da var tiden for å kjøpe seg ny bil inne, og jeg overtar en E46 320I Coupe. Har noen spørsmål angående denne bilen. Første spm: Er Kelleners Sport en utstyrsutgave? (isåfall hva er det?) Gjenkjenner ikke denne fremfangeren noen plass, er det også noe av kellenerd sport utstyret? Hvor finner jeg den orginale utstyrslisten? Kommer sikkert på no mere å spørre om etter hvert:p BILDER
LordPalo Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hvis man ser på glippet mellom fanger og skjerm, så tviler jeg på at den er "original". Ser heller ut som den er ettermontert.
Howrd Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Om den ikke fangeren er orginal, er den ivertfall av utrolig bra kvalitet, det er ikke glassfiber, men av sort plast om man ser på den fra innsiden. Har vært innpå den websiden, så vet om den, men finner ikke noen nyttig informasjon der..
Bmwfanatic Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 utstyrslisten din finner du ved å dra til en forhandler og gi han regnummeret, da skriver han ut komplett liste koster heller ikkeno
Springsteen Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Fangerne er vel Aerodynamic-fangerne som ble levert til E46 Samme som Johnny Bravo her inne har på sin 328ci
Howrd Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 utstyrslisten din finner du ved å dra til en forhandler og gi han regnummeret, da skriver han ut komplett liste koster heller ikkeno Okei:) Noen måte å finne dette på selv? Fangerne er vel Aerodynamic-fangerne som ble levert til E46 Samme som Johnny Bravo her inne har på sin 328ci Ok:) Men noen som vet hvorfor dette er klistra på bilen? tenker jo på at om det er m-tech i noen tilfeller så er det jo m-logo og dørlistelogo osv. dette er det jo på denne bilen bortsett fra at det står kelleren sport:p
babjorn Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Er nok bare den unge gutten du kjøpte bilen av som har klistret dette på samme som Rieger...
Howrd Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Er nok bare den unge gutten du kjøpte bilen av som har klistret dette på samme som Rieger... De sto på bilen når den kom inn til norge i 2004, så vet ikke helt jeg, er ikke noen i norge som har klistret det på ivertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå