Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Som topic, passer dette om hverandre? Mvh Espen
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 En servo tannstang 318 , 320 er lik. En mekanisk er noe annet, her har du to forkjellige, en med styre demper og en uten. Styredemper er ett ekstra rør som ligger bak den ordinære tannstangen, men er en del av den. hvis de mekaniske ser like ut, så er de like er huske regelen her. : )
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 tannstanga fra lik årsmodell er lik! men sjekk ETK'N for sikkerhets skyld da.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Nei, men alle mekaniske er like ifølge etk...
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Utveksling, ja, utstyrs messig, nei. (Skal man f.eks kjøpe komplette endeledd så er det en kriterie om det er med eller uten styretøys demper) Skjekk f.eks Koed. Jeg har begge og kan bekrefte at de er forskjellige. Men og montere en med styretøys demper på en bil som orginalt ikke har, det gjør ingenting.. Men de er ikke like, hvis man skal bli pirkete : )
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Da ble jeg en god del klokere Takk folkz
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 mulig det! Men ifølge delenr. på etk så er alle like. har aldri sett en tannstang med styre demper jeg! Går det kanskje ann å montere demper på en tannstang som er original uten?
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Det går ikke meg bekjent. Desverre er bilen som har tannstangen uten styretøysdemper borte i en uke til ca. så jeg får ikke tatt noen foto. Men jeg kan selvfølgelig få ordnet foto av begge versjonene, når jeg har begge bilene her. Men det vil gå litt over en uke. Er det interesse for det, så skal jeg ordne det og skrive det opp så jeg ikke glemmer : )
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 For min del så trenger du ikke stresse med det Men kanskje Muren er int.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Det hadde vert gull for mitt vedkommende hvertfall Vet du modell å type bil dette stammer fra?
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Da skal jeg ordne det og kan sende deg pr. PM og legge ut her i tillegg. Desverre så vet jeg ikke dette nøyaktig, men utifra de observasjoner jeg har gjort meg og hva jeg har blitt fortalt, så er dette med styretøysdemper noe som går særskilt igjen på de svakere modeller, 4 sylindrede med andre ord. Sekser modellene kom som regel uten. Uten styredemper er det som generelt går igjen på alle modellene uansett motor, årsmodell. For og ha sagt det.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 hmm.. snålt.. Nå har jeg sjekka alle modeller fra 83 316 til mange å nitti 325.. men ingen styredemper, Hvordan feste en styredemper til en tannstang forresten? Dette gleder jeg meg til å se! Kunne godt tenkt meg å bygge sladdekjerre med styredemper! (har holdt på å klippe noen tommeltotta med E30 å litt nærkontakt med fortauskanta) Men i min verden med store 4WD så er styredemper forbeholdt snekke.
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Skjekk boks 1169 her; https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... anker_1169 Se under beskrivelse av produkt, her blir det spesifisert med og uten styre demper. Hvordan det er festet skal du få se på fotoene jeg skal ta for deg ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå