Jealous_much Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Fantastisk flott bil. Endelig fått deg den rette type M3 (i mine øyne)
Schnellfahren Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Grattis med ENDA en utrolig pen og lekker bil Blir vel ikke i noe dårligere stand så lenge du har eierskap på denne regner jeg med
Søreng Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer med "nybilen" Tommy.. Du må fore oss med mere bilder Blir denne å se på noe treff utover høsten (om det er flere?), eller skal den stå i garasjen til våren? Kan jeg forresten spørre hva du tar for en polering av min? Hadde vert greit med en skikkelig polering før vinteren .. Svar gjærne på pm.. Bler det någe med de 1'er hjulå forresten?
Tommy Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Er ikke denne Nils Eirik W. hadde? Stemmer det.
helgeb Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 er dette en sport evo?? ser ut som et vanvittig bra eksemplar av en e30
R Andersen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer Tommy! Men prosjekttråd..? Skulle ikke denne holdes orginal..?
Tommy Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer Tommy! Men prosjekttråd..? Skulle ikke denne holdes orginal..? Jo den skal holdes tilnermet original, men litt lakk og puss under må jo til. Kommer noen bilder i løpet av kvelden.
Tommy Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Da fikk jeg spylt motor rommet, og litt under bilen, så nå har jeg en idè om hva jeg har av arbeid foran meg i vinter. Å det viser med en gang at det ikke blir så mye arbeid som med GT'en. Nyvasket
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Ser jo ny ut under denne fine bilen din. Grattis med ny grom M3 E30.
cato_v Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Her snakker vi et lite stykke "godis" Gratulerer så mye med et fantastisk samlerobjekt!
Jealous_much Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 aah *misunnelig* nettopp blitt kvitt et lån på 1.7mill så er halveis på jakt etter noe slik selv
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Har sett denne noen ganger close up, og ja, den er virkelig noe av det mest strøkne innen M3 på norske veier
Tommy Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Her er et par bilder til. Fikk gjort litt småting i kveld. Montert hurtigkobling til vedlikeholdslader. Bilen er nå offisielt medlem av BMWCCN Et par interiørbilder. Å et av et nyvasket motorrom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå