Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe... kona er vel vant til å se deg sitte der, først gten, så denne :-P

hva er forbruket på tannbørster hos dere? :lol:

Har faktisk ikke brukt tannbørsten noe særlig på denne enda, ettersom varmtvanns steameren gjør jobben min utrolig mye lettere.

• 2 weeks later...
Skrevet

du er en syksyk mann! eneste garsjen jeg kjenner noen som har er en som heter stein kompen på gjøvik, men han har 355 spider å da:D hehe.. der er det hvite fliser og kjøkken innredning til verktøy å deler;)

Skrevet

Hoy Tommy. Godt å se du er igang med rutinearbeid 8) .

Viste også kona mi bildene dine fra oppshiningen. Hu var mest imponert over garasjen, ryddig & pent. Er sikkert et hint til meg vil jeg tro... :lol: .

Skrevet

detta blir saker, men har du oppsøkt noen om den lidelsen din? kan da umulig være bra i lengden? hehe. jeg håper denna blir og se på noen bmwccn treff til sommern.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
detta blir saker, men har du oppsøkt noen om den lidelsen din? kan da umulig være bra i lengden? hehe. jeg håper denna blir og se på noen bmwccn treff til sommern.

mvh

Thorbjørn R

Noen lidelser vil man ikke bli kurert for :lol:

Skrevet

Sinnsykt bra bil ;)

Fortsett med "galskapen" din du :)

Traff foressten på GT'en din inne i stvg her en dag. Var ett kvinnfolk som kjørte, og hun kjørte mildt sagt som ett svin..

Skrevet
Sinnsykt bra bil ;)

Fortsett med "galskapen" din du :)

Traff foressten på GT'en din inne i stvg her en dag. Var ett kvinnfolk som kjørte, og hun kjørte mildt sagt som ett svin..

Noen som vet hva den skal brukes til! 8)

Skrevet

Noen som vet hva den skal brukes til! 8)

hmmm... joa, men en "nyrenovert" og velstelt gt, uten tectyl under, og så på salte norske veier... det er en skam... men joa, skjønner hva du mener... men uansett... da kan man kjøpe en VANLIG m3 og herje og ødelegge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...