Farrukh M Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Tenker å kjøpe coilovers til e34 sedan? selv har aldri prøvd noe lingnende! fk.kønig,k-sport,kw,osv.. er det noen som har erefaring med coilovers på vei og bane?
///MPower Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 har kw på min og det syns jeg er bra. behagelig til vanlig kjøring og "setter" seg når du kjøre aktivt. men koster kronasjer
Farrukh M Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Hvordan er det når man skal justere hardhet? leste på noen sted at man må ta av demper for å justere hardhet?
///MPower Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 jeg har variant 1 så kan ikke stille hardhet. v2 har hardhetjustering og der er det en tapp i demperen foran og demperene bak må taes av og skrus på mener jeg det var
HeinZ Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 jeg har variant 1 så kan ikke stille hardhet. v2 har hardhetjustering og der er det en tapp i demperen foran og demperene bak må taes av og skrus på mener jeg det var Stemmer det:)
Ellingsen B. Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 FK Königsport har også trykkhetsjustering. Fungerer bra til daglig og bra til aktiv kjørig Send meg en mail/pm så skal du få godpris:)
Pitstop Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 K-sport`n fungere ekstremt bra.....å kan justere hardhet foran å bak enkelt mens dempera`n står på...kan korte og forlenge lengden på demperan å og det e med justerbare camberplata med foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå