glenn.G Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 kan godt ha lakk rust bare det ikke er hull i dem.farge spiller ingen rolle
Warsteiner Posted October 8, 2008 Posted October 8, 2008 hei! har framskjermer jeg.. hvite og nesten ikke rust. ser pene ut hvertfall- eneste er at det er en bulk på den ene. kan ta bilder imorgen!
glenn.G Posted October 9, 2008 Author Posted October 9, 2008 hei! har framskjermer jeg.. hvite og nesten ikke rust. ser pene ut hvertfall- eneste er at det er en bulk på den ene. kan ta bilder imorgen! det hadde vært fint
Warsteiner Posted October 9, 2008 Posted October 9, 2008 Bilder av framskjermene ligger i salgstråden min "E30 deler selges. Nå med bilder!" Minimalt med rust! venstre framskjerm har kun overflate rust på nederste del og ingen bulker. Høyre har som sagt og vist på bilder bulk over dekket og liten bulk over lykten..
glenn.G Posted October 9, 2008 Author Posted October 9, 2008 Bilder av framskjermene ligger i salgstråden min "E30 deler selges. Nå med bilder!"Minimalt med rust! venstre framskjerm har kun overflate rust på nederste del og ingen bulker. Høyre har som sagt og vist på bilder bulk over dekket og liten bulk over lykten.. pm sendt
Recommended Posts