sozey Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 hei.. jeg har en Bmw E46 (320i 1999mod) denne skal jeg bytte girkasse på pga synkroniseringen er ødlagt.. det jeg da lurer på er. går det ann å sette i en 6 trins kasse uten å måtte bytte mellom aksel osv? jeg synes den sviver så høyt i 80-100km/t er det noen her som har noe formening om hva som eventuelt som må til får at jeg skal kunne få en 6 trins kasse i bilen å om det i det heletatt er mulig å få til? håper på at noen kan hjelpe meg med dette å eventuelt hvis dere trenger mere info om ting får å finne uta slikt så skal jeg altids klare å få tak i det... takk på fårhond..
Sir Hofstad Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Bare et spørsmål: Hvordan VET du at synkronisering er "gått"?
sozey Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 hei... pga når jeg tar den i gir så skraper det.... selv om jeg tar den fort i gir eller sakte... å ja clutchen er skikkelig frigjort... + at en mekaniker på jobb sa at det var det som var galt siden den skrapte slik...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Og du kan garantere hvilken olje på kasse?
sozey Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 nei det vet jeg ikke.. siden jeg kjøpte den får litt siden... hehe... men uansett kassa skal byttes hvis det er mulig.... er bare det om det er mulig... å eventuelt om jeg må bytte masse anna får å kunne få i en 6trinns kasse...
sozey Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 er det noen som vet noe om dette går?
Jealous_much Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Skraper det når du girer veldig forsikting på alle gir nekter jeg og tro at syncroniseringa er gåen. FYI
sozey Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 nei er bare inn i 3 å 5 tror jeg det var eller så var det 4 å 5.... er i allfall garantert 5 gir....
sozey Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 er der virkelig ingen som vet noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå