Champ Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Skal bytte det ene hjullageret bak på min E36 318i 98 mod. Da jeg ikke kan dette selv og ikke fikk time hos forhandler innen den tid jeg trenger det må jeg i et desperat tilfelle søke her. Skal snart ut på langtur og trenger å få det bytta før det. Hvis noen har muligheten tilk å påta seg dette oppdraget i Tromsø så gi beskjed. Jeg betaler selvfølgelig for arbeidet.
Bengt Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Har du snakka med gutta som driver i Kaldfjord? med Statoil stasjonen... Kjenner begge godt og vet de har peiling på alt med hjul... De er godkjent verksted også. Ta deg en tur innom! det skader ikke å prøve. PM meg visst de ikke har tid...har muligens en nødløsning ...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Nilsen Bil er meget flinke, bruker ikke å ha så lang ventetid heller. Var tidligere BMW forhandler/verksted i Tromsø før Trondsen tok over.
Bengt Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Nilsen Bil er meget flinke, bruker ikke å ha så lang ventetid heller. Var tidligere BMW forhandler/verksted i Tromsø før Trondsen tok over. Hel korrekt! Kjenner et par av kara på verkstedet der, og de er skikkelig flinke! Han ene har hatt BMW så lenge jeg har kjent han (10 år snart)! Nilsen Bil er en meget kurrant plass å ringe og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå