Alecken Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ønsker å kjøpe alt av shadowline lister til E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 send en pm til morty999, han har endel, men vet ikke om han har alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har snakket med han.. skulle hatt alt skjønner du.. men vi finner nok ut av noe så lenge ingen andre har et komplett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Er dessverre ikke så lett å finne komplett lenger, selv måtte jeg kjøpe en delebil for å få det meste, men mangler baklys. Og bare for å sparke meg selv litt så solgte jeg for 2 år siden en delebil med komplett shadowline Der og da trodde jeg ikke at jeg kom til kjøpe enda en E28.. Ja jeg fortjener et spark bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hehe, da har en seg selv å takke! Akuratt baklyktene er ikke så viktige.. de lakkerer jeg selv. Men på resten er det vanskelig å få lakken til å sitte. Ingenting som skal til før det flasser. I tillegg til at det er et helvete å ta av listene uten å bøye dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg hadde shadowline, satte de på en bil, og solgte den for å kjøpe ny uten shadowline Angrer litt. Men skal ikke bmw ha det meste av lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Du tenker på nytt? Blir vel fort et par tusenlapper kan jeg tenke meg Har skaffet alle nedre lister nå... de på dørene og framskjermene. Så nå trenger jeg bare alle vinduslistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 De er ikke billig brukt heller om de er strøkne, de som satt på gamlebilen min ble solgt for 3000. Og da fulgte ikke baklysa med. Sykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå