Buzz Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Lenge siden sist oppdatering her nå. Jeg har da fått kjøpt meg nye dekk + felger. Og fått en fin pakke fra statene med litt bilpleie produkter. Valget endte på Nankang NS2 dekk. Dim bak: 265/30-19 dim foran: 235/35-19 Dette på 8,5" felg foran og 9,5" bak. Her fikk jeg dekkene fra dekkonline.com kun 4 dager etter bestilling. Digg med stille tider på jobben, for da kan man skru! Her er deilige pakken min fra US Litt vask måtte til Endelig resultat
Maloi Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Veldig pen bil!=) Ble jo delig med felgene og ordentlig vask/polering! Om du skal ha sikkelig "black" edition må du bytte listene rundt ruten, siden du også har byttet grillen! Så er m fanger forran og bak en mega stor og bra upgrade:) og M-speil vil jeg anbefale! Det gjorde MYE!
Buzz Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Veldig pen bil!=) Ble jo delig med felgene og ordentlig vask/polering!Om du skal ha sikkelig "black" edition må du bytte listene rundt ruten, siden du også har byttet grillen! Så er m fanger forran og bak en mega stor og bra upgrade:) og M-speil vil jeg anbefale! Det gjorde MYE! Takker Brukte hele lørdagen på å gjøre bilen ren. Jeg skal bytte tilbake til chrome grill. Likte ikke helt sort grill.. Så litt "billig" ut for å si det slik. Har tenkt på M-fangere. vet ikke helt om jeg vil bytte ut all chromen altså... Så vet ikke om jeg skal gå for shadowline.
Armanic Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Chrome nyrene så mye bedre ut! Kjempe pen bil! Og, et spørsmål; hva betalte du for pakken med Meguairs? Mathias
Buzz Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Chrome nyrene så mye bedre ut! Kjempe pen bil! Og, et spørsmål; hva betalte du for pakken med Meguairs?Mathias Takk tror jeg synes det selv.. Har allerede bestemt meg for å bytte ut den svarte. Men har kastet den forrige grillen, for den var stygg og flassete. Husker ikke helt for bestilte sammen med to kamerater... men var betydligere billigere enn å kjøpe her i Norge.. måtte le når jeg hørte hva en selger skulle ha her i Norge... men finn deg en kompis som er med på en sånn pakke, så er det 1/3 av prisen her i Norge
Buzz Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Så igjennom papirene i bilen min idag. Så fant jeg plutselig utstyrslista mi. Der sto det: "0704 Sporstfahrwerk, M" Vil det da si at jeg har M-tech understell`? Er det noen lettvint måte å finne ut dette på?
Armanic Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Takk tror jeg synes det selv.. Har allerede bestemt meg for å bytte ut den svarte. Men har kastet den forrige grillen, for den var stygg og flassete. Husker ikke helt for bestilte sammen med to kamerater... men var betydligere billigere enn å kjøpe her i Norge.. måtte le når jeg hørte hva en selger skulle ha her i Norge... men finn deg en kompis som er med på en sånn pakke, så er det 1/3 av prisen her i Norge Jeg har en far som kanskje kan være litt kompis med meg Mathias
Buzz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Prøvde å ta litt bilder med speilrefleksen, men så at det ikke ble så bra.. men legger de ut Forresten, synes dere at jeg trenger senkefjærer foran? Hadde uhell i vinter, derfor den flekken på fangern
Buzz Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Jaja, jeg måtte vel gi etter for alt maset om å senke bilen foran. Så da kjøpte jeg meg senkefjærer foran Tüv godkjente og allting. SKal sette de på til helgen. Kjøpte meg også nye tennplugger, oljefilter, kupéfilter og nytt bremseskjold med deksel mot stein som setter seg fast.. Dårlig mobil bilde men..
Buzz Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Fått gjort litt på ettermiddagene. Var så heldig å kom over et sett med Black Diamond skiver. Kjøpte de av en som hadde fått feil fra US. lucky me! Så tenkte jeg at jeg må bytte klosser samtidig. Så kjøpte meg ferodo klosser fra Thorshov. Fikk også installert K&N filteret mitt som har vært liggende LENGE etter jeg solgte gamle bilen Byttet også kupé filteret mitt. Var jammen på tide. Samlet seg litt dritt der (Fant tidenes største bille der også ) Old vs New Før Etter Skivene klossene Senkefjærene mine!
Buzz Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Etter mye banning og småsår fikk jeg montert ferdig Black Diamond skivene mine + Ferodo klossene mine. Skal få luftet bremsene til uken slik at jeg kan få se om det er sor forskjell.. fått demontert hjulet Et helvete å få av boltene som holdt fast kalipperen, men det gikk nå tilslutt Gammel og ny Hadde vel strengt tatt ikke trengt å bytte klossene helt enda, men gjorde det fordet. Slik ble det
Buzz Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Bimmern har nå fått seg en liten facelift bak. Har nå fått lakket og montert koffertleppe samt satt på nye baklykter(Org Hella) også fått fikset den lille skaden jeg hadde på bakfangeren min.
Buzz Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 da er bilen lagt ut for salg grunnet studier http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17648130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå