E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 God dag! Jeg har fått tak i noen BBS RS Felger med dimensjonene 8*16" og 9*16" . Og jeg skal slippe bilen min ned Hvilket senkesett skal jeg velge, for og få bilen lav nok.. Og fortsatt ha komfort da jeg skal bruke bilen, da bilen skal kun vises fram på treff osv Mvh Håvard Falck
Kjetta Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 FK justerbart senkesett, tror det koster 8000 eller noe slikt. bra komfort og stivt. dette skal ihvertfall jeg kjøpe til min e30 på sikt. og du får den så lav og fin du vil ha
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 FK justerbart senkesett, tror det koster 8000 eller noe slikt. bra komfort og stivt. dette skal ihvertfall jeg kjøpe til min e30 på sikt. og du får den så lav og fin du vil ha Har du prøvd dette settet? Og ikke bare blitt fortalt?
EirikL Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hvis du skal ha supert oppsett til E30, så gå for gule koni (justerbare) og 60/40 senkefjærer fra Eibach. Har prøvd det på en E30 og det gav et helt sykt feste, veldig bra komfort ved normal kjøring og det så lekkert ut
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Tusen takk for tipset, det er noe i den retning jeg sikter til : ) Men tror du ikke bilen blir for lav da? : /
EirikL Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Ikke hvis du kun skal bruke den til finkjøring Brukte min om vinteren i Tromsø med det oppsettet og det gikk tålig bra. Du må kanskje ta det rolig over fartsdumper, men alt i alt er det problemfritt. Kommer til å gå for det neste gng jeg har en E30 som kan senkes.
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Bra, du kan trykke på linken til bilen min i avataren og se der
R Andersen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hvilken ET er det på felgene du har kjøpt? Har de lavt ET, så får du problemer med skjermkant ved kraftig senking. Da må du evt valse hjulbuene også.
Kjetta Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har hatt det på min Ex-E30 m3, og en kompis av meg har kjørt med det på en omtalt E30 mtech 2 som det er endel tråder om her på forumet. har bare positive ting å si om senkesettet. komfort og stivt, samt du får det så høyt/lavt du vil.
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 De skulle ha ET34 foran og ET27 bak
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har hatt det på min Ex-E30 m3, og en kompis av meg har kjørt med det på en omtalt E30 mtech 2 som det er endel tråder om her på forumet. har bare positive ting å si om senkesettet. komfort og stivt, samt du får det så høyt/lavt du vil. Er det Godkjennigs papirer på det? "TÜv" Mvh Håvard Falck
Kjetta Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Ja det er det. kan fåes i både høyde , og høyde og hardhet.
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Hvor bestiller jeg ? Gidder du sende PM Mvh Håvard Falck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå