Mr_nismo Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Påkostet 8500,- De 5 siste mnd. Bilen fikk nyligt nye: -Dempere (alle 4) -Bære foringer bak.(begge sider) -Bremseklosser bak. -Nedre opphengskuler, begge sider. -Spissing på alle 4hjul. -4 nye sommer dekk -225/45-17. -Luftfilter belg. -Simons effekt potte DTM look. -30mm senke fjærer bak. Dette er gjort på verksted og da gikk de over resten av bilen med godt resultat. Ellers er det 15" alu med 2 "nye" piggdekk og 2 lit dårlige for vinter bruk. Bilen er gått 217 000km, er meget fin i innteriøret og er fast og fin og kjøre. Motoren går Jevnt og har godt et drag. Bilen har noe kosmetisk arbeid på karosseri, det er lakk rust på hjulbuer etter valsing bak og en bulk under sideruta bak på førerside etter diskusjon med en bossdunk. Ellers en meget god bil med mange mil igjenn. Bilen trenger nye skiver bak og et stk grøftelys framme da dette var eneste feil på EU. Er lov å komme med FORNUFTIGE bud med tanke på det kosmetiske, skamm bud er uaktuelt. SELGES 39 000,- IKKE PRUTBAR! Rimligere mot hurtig avgjørelse. Er å få tak i på 918 32 189. Send helst SMS før dere ringer da jeg ikke alltid kan ta tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Kan du ta bilder av rusten i hjulbuene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Kan du ta bilder av rusten i hjulbuene? Det kan jeg vettu Var på verksted å de sa det gikk fint an å redde de uten å bytte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hadde vært perfekt bil til meg, må bare få solgt 7'eren først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Om noen bestemmer seg kjapt ryker den for 39 000,- MÅ bort grunnet nytt bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Befinner seg hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Interiør bilder? Har desverre ikke flere bilder av innteriøret men seter,tepper,dørtrekk, dashbod++ er nesten som nytt. Ikke masse skruehull rundt om,ingen rifter i seter eller stygge flekker. Setene er i stoff og er Sorte med noe koksgrått spraggle greier i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Befinner seg hvor i landet? Bilen befinner seg i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ok, skal til bergen på IKEA snart??? Greit å sett over den først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ok, skal til bergen på IKEA snart??? Greit å sett over den først.. Kontakt meg du så kan jeg møte deg på stord (halveis og mere til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hvor blir det av effektpotten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hvor blir det av effektpotten ? Den er på bilen den Ble montert ettert at bilde ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg