capri-rs Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 er det noen nyere type bmw med elektronisk gassspjeld (dbw) som er rundt 70-75mm svar mottas med takk
Ond Racing Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Tror ganske sikkert at X5 4.4 liter har det og 7 serie, må nok opp på v8 for å få det helt opp i 70mm.. Hva skal du med det??
capri-rs Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 skal være på en cosworth-motor med dbw sånn at antilag og launch-control blir mest effektivt
Ond Racing Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Burde ikke bruke det for de har en lei tendens til å klappe igjen når ladetrykket passerer 1 bar... Waier er det som funker best spør du meg.
capri-rs Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Burde ikke bruke det for de har en lei tendens til å klappe igjen når ladetrykket passerer 1 bar...Waier er det som funker best spør du meg. kan bli litt leit når trykket skal passere 2.5 bar. waier er nok enklest men ecuen min er oppsatt for dbw og er jo litt fordeler med dbw da
helgeb Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 jeg har faktisk et liggende på 74.5mm spjeldhuset er splitter nytt-aldri vært montert vet ikke hva dette har sittet på,-6-pin tilkobling vdo-bmw dele nr er :13547516946-04 selges 1000kr
capri-rs Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 jeg har faktisk et liggende på 74.5mmspjeldhuset er splitter nytt-aldri vært montert vet ikke hva dette har sittet på,-6-pin tilkobling vdo-bmw dele nr er :13547516946-04 selges 1000kr sender du?oppkrav?
Ond Racing Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Burde ikke bruke det for de har en lei tendens til å klappe igjen når ladetrykket passerer 1 bar...Waier er det som funker best spør du meg. kan bli litt leit når trykket skal passere 2.5 bar. waier er nok enklest men ecuen min er oppsatt for dbw og er jo litt fordeler med dbw da 2,5bar?? jaja det får du ihvertfall ikke med et motorisert Bmw spjeld! De klapper sammen lenge før det. Shit au kjøp et å prøv da vel!
capri-rs Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Burde ikke bruke det for de har en lei tendens til å klappe igjen når ladetrykket passerer 1 bar...Waier er det som funker best spør du meg. kan bli litt leit når trykket skal passere 2.5 bar. waier er nok enklest men ecuen min er oppsatt for dbw og er jo litt fordeler med dbw da 2,5bar?? jaja det får du ihvertfall ikke med et motorisert Bmw spjeld! De klapper sammen lenge før det. Shit au kjøp et å prøv da vel! skal prøves ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå