Gjest Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Helloo! Er det noen som kan si meg, er det meninga at kjørelyset på E30 skal suge som faen ? Eller er det noe feil med lyktene mine? : p Lyser jo nesten bedre med spredere:S
Fliid Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Styrke på pærene er korrekte? Lysene er overhodet ikke dårlige på en E30. Er dette snakk om en prefaclift kanskje?
Gjest Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Jepps, Har bytta alle pærer i fronten på den.. hehe, Det er ikke godt å si, (ikke for meg hvertfall:p). Hvordan finner jeg ut det? er det foresten mulig å bytte kunn 2 av lyktene om jeg må ty til dette?
Fliid Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Facelift har linselykt og disse er kjent for og ikek svikte, men derimot prefaceliften har ikke dette og har den sakhet at det kan komme fukt inn i lykten og det kan selvfølgelig slite på lykten og gi dårlig lys, men siden det virker som det er snakk om begge så kan jeg heller ta en råtipp på at det er reflektorene som begynner og bli veldig slitte.. Prefacelift E30 er de som ble laget før niende måned i 1987, de etter dette er kalt facelift. Sånn grovt sett. : ) Kan fint bytte kun to lykter.
Gjest Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Okeij, Det er linselukt i på den ene siden : ) Får demontere litt å se en dag tror jeg: p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå