Warsteiner Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Har en del tilsalgs! GI BUD!! ETA veiv(ser bra ut) 325i blokk (må borres, da det har vært gravrust- originale stempler passer akkurat ikke) KUN BLOKKA! har olje retur.. 325i Oljekjøler SOLGT Adapter for montering av oljekjøler (fra 325i, den du setter filteret og slangene fra oljekjøler på..) SOLGT Dørtrekk i sort skinn til coupe. Bilder kommer i helgen! Framskjermer H/V(hvite, til coupe, høyre liten bulk over dekket+liten bulk over lykt) SOLGT Cabrolet baksete i sort skinn Dørtrekk: Høyre framskjerm: venstre framskjerm: Blokka: Baksete rygg: baksete sitteflate: Adapter: Oljekjøler: ETA-Veiv: KOM MED BUD!!
Warsteiner Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Legger ut bilder av baksete også da vettu
Warsteiner Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Framskjermene er forresetn 95% fri for rust. Det nederste på venstre skjerm som dere ser på bildet er kun overflate rust. Baksiden av begge skjermene er fri for rust!! Litt synd med de bunglene på høyre skjerm, men de går an å rette.. Høyre skjermen går billig! Kom med bud folkens!!
endre88 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 olje kjøler med adapter ka skal du ha ?? sender du til bergen ??
Warsteiner Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 olje kjøler med adapter ka skal du ha ?? sender du til bergen ?? Hmm.. 600kr?? +frakt
endre88 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 si 500 + fakt så kan du sende det i morgen til meg
heltn Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 olje kjøler med adapter ka skal du ha ?? sender du til bergen ?? Hmm.. 600kr?? +frakt 600 fra meg
Warsteiner Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 olje kjøler med adapter ka skal du ha ?? sender du til bergen ?? Hmm.. 600kr?? +frakt 600 fra meg Må bare beklage, men jeg var litt rask her! - Solgte den for 500 til endre88..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå