Gå til innhold

97' 520iA uten fj.styrt sentrallås. Skaffe orginal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på om det er mulig å skaffe orginal fjernstyrt sentrallåssett til en bil uten dette. Altså slik at jeg kan bruke nøkkelen til å låse opp med, og ikke ha en ekstra boks slengendes? Er det evt mye styr for å få dette til å passe?

Skrevet

Tja, det går kanskje an å få tak i, men tror heller jeg ville anbefalt f.eks. denne:

http://cgi.ebay.co.uk/Remote-Keyless-En ... 286.c0.m14

Den ser nesten ut somde originale BMW-nøklene, og styringa for sentrallåsen sitter på nøkkelen. Du får også med blanke nøkler til å file opp hos en nøkkelmaker. Jeg har kjøpt dette settet, og håper å få innstallert det i helga. Følger med innstallasjonsveivisning for den bilen du har, og totalt med frakt og alt kom det vel på ca 400 NOK.

Skrevet

Tror jeg også kommer til å gå for det settet der ja! Takk for tipset!

Bare å levere inn nøklene hos BMW for å få de slipt da eller? Hvilken nøkkel er det evt i det sette jeg skal ha? RU58 er den som ser ut til å passe målene best...

Tror det i tillegg blir automatisk bagasjelukeåpner også :)

Skrevet

Jeg skulle ha RU58 til min. Jeg bestilte i 3,5mm tykkelse, men fikk i tillegg 3,0mm gratis, i tilfelle jeg hadde målt feil (!). Kan hende du kan få det gjort hos BMW, ja, eller så kan du antakelig levere de inn hos f.eks. Jernia, tror de filer det meste av nøkler. Bare vær sikker på at du ikke har sender inne i den originale nøkkelen, da tror jeg du kan få problemer med startsperra med uoriginale nøkler. Ta kontakt med BMW og spør litt rundt dette, så får du sikkert greit svar på det du lurer på! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...