larssr Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Opp gitt! Selges for 9000/bud.
Gjest Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 liggi ute i 2 år uten og bli solgt.. trur du priser litt oppi himmelen Nå begynner dekka og bli gammle også, Er du fortsatt intr i innbytte? men hvorfor har de 5 serie dekk dim og 3 serie innress? selger du evt uten dekk??
larssr Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Var egentlig solgt i fjor. Og har ikke akkurat prøvd å selge dem sammenhengende i to år akkurat. Hvis du ser gjennom tråden og ser når innleggene er lagt inn. Også gått ned ganske mye pris, og sier i tillegg at det bare er å komme med bud. Er ikke interessert i innbytte i hjul i hvert fall da jeg ikke har bmw lenger. Selger aller helst ikke uten dekk. Da vil jeg ha en ganske ok pris for bare felgene i hvert fall. Men selvsagt lov å komme med bud her også.
bmwkizn Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Bytte mot 8"-17" Beyern mesh? Stått på E36. Er greie sommerdekk på dem da men EDIT: Så nå at du ikke har BMW lenger..
SofaKingFresh Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Bytte i noen m hjul som stod på en E92? Hehe. Med dekk og hele pakka. Eller så har jeg noen Rondell D58 med dekk. Begge i 18". Tror disse ville blitt pene på E92n!
larssr Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Alle felgene er 9". Kan få min far til å måle hvor mye kant det er, har ikke felgene her.
SofaKingFresh Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Interessert i å bytte i noen felger? : ) 18", med gummi.
larssr Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Har ingen bil å ha de på. Kom med et bud i stedet da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå