Hybris Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Disse passer da på E90,91,92 og sikkert mange andre BMWer(?). 5x120, vet ikke innpress. Originale M-sport felger helt uten skader (fra en 2007 modell), hva dette koster nytt fra BMW vet jeg ikke, men billig er det vel neppe På felgene sitter det Bridgestone Potenza runflat dekk i god stand. Kan vel med en gang gjøre oppmerksom på at oppfatningene er noe delte om hvordan det er å kjøre med runflat dekk, de er flotte på pen vei, men sliter litt hvis det er sporete vei. Man kan jo uansett bytte ut dekkene på sikt om man ønsker det. 225/45R17 foran og 255/40R17 bak. 10000kr eller bud. Må hentes i Oslo Sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy F Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvor mye dekk er det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvor mye dekk er det igjen? Jeg kan sjekke nøyere når jeg kommer hjem, men mitt umiddelbare inntrykk er at dekkene ikke ser slitt ut i det hele tatt. Bilen er ett år gammel og har gått 23000km, så dekkene er da maks ett år gamle og gått 23000. Burde være plenty med mønster igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Passer disse på E36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå