Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har hatt en tråd her om blinklys og kom fra til at eg vil ha smoke blinklys på min svarte 318I E46 1999mod, men spørsmålet e hvor får jeg kjøpt noen stilige? Jeg har sett på bsbildeler og liker de litt, men vill ha noen tøffere. Noen som vet hvor det finnes tøffere?

Kom med forslag og gjerne bilder :wink:

På forhånd takk

Skrevet

oki, men jeg så at bsbildeler hadde akkurat samme blinklys som gs, men bsbildeler var 100-300kr billigere. ellers så de helt kliss like ut, tror dere de er det? noen som har erfaring med bsbildeler? er det like god kvalitet?

Skrevet

Såvidt jeg har forstått er det veldig varierende mellom non-OEM merkene av slikt - sett folk klage over at klipsene ikke passer osv. Holdte på å kjøpe sota blinkere selv for å fjerne alt hvitt/krom på bilen men det ble ikkeno av :)

Skrevet

Ja jeg ville gjort litt mere research på nettet (google, e46fanatics osv.) og se etter erfaringer med forskjellige merker. Pleier å gå greit men har lest et par poster her og der av folk som sleit både med blinkere og hovedlykter som ikke passa 100%.

Skrevet
oki, men jeg så at bsbildeler hadde akkurat samme blinklys som gs, men bsbildeler var 100-300kr billigere. ellers så de helt kliss like ut, tror dere de er det? noen som har erfaring med bsbildeler? er det like god kvalitet?

Spørs om BS har de på lager da, er vel et firma me ganske dårlig rykte på lev etc. Spurte en gang om et senketsett som de påstod å ha på lager, men det tok 3-4 uker å sende det innlands i Norge fordi at det var så tungt.hmm hadde vel ikke det på lager kan du si.

Skrevet

hadde nok satsa på gs jeg:) Bedre å betale noen hundre lapper mer for ting som er bra. Har handla der for 60 lapper det siste året og er kjempe fornøyd med service og alt annet som sagt:)

Skrevet
En kamerat kjøpte sine på ebay. Er jo lønsomt å handle der nå for tiden :)
Med dollaren oppe på 6.2 vil jeg ikke si det er direkte lønnsomt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...