Ripper87 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 ønsker å kjøpe h.å v. framskjerm. fram fanger med list til tåkelys panser å lykter org/eller med e-ays å klare blinklys foran bakfanger med utsparing til henger feste å deksel til slepekroken å vist noen har led- baklyktene de vil selge
AlXz Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Tenkte meg 1500,- for den. Er komplett og fin. Om du henter den fort kan jeg gå ned litt
jørn_318i Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 jeg har panser til v8 front men er en liten bulk midt på det og så har jeg er panser til smalfront
Ripper87 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 jørn_318 hei jeg vet ikke helt hva forsjelen er på smalfront å v8 front passer v8 panser på ret over på min som er vanlig til 525i? hva ska du ha for de da?
jørn_318i Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 jeg trur ikke de passer om hverandre uten å bytte grillen også men her ser du hovedforskjellen som er forskjellig bredde på grill og panseret smalfront: v8 front:
Ripper87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 ok takk vel jeg foretreker v8 front da:) men må ha grill å da. å hvordan er bulken ? mulig å slå ut etter må den sparkles.. er int i v8 panseret vist den ikke er for dyr:P
Jonner'n Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 mener å ha selve den v8grillen liggende. den som er slvfarga rundt nyrer og under lyktene på bildet over. er et par rustbobler og div, men du kan få den billig! har også en bakfanger liggende. ikke utsparing til hengefestet, men det er vel bare å skjære ut. ligger bare bak boden og tar plass. (alt er i fargen techno violet)
Ripper87 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 ja er meget int kommer til å pusse det ned å lakke hele bilen når den er komplett. hva kan jeg få det for da?? har ikke så mye penger å rutte med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå