SondreLM Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Kanon telefon dette. Har lik selv. Lykke til
Ripper87 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 tar i mot bud til jeg er fornøyd med prisen . ikke 5-700 ak. Er en bra tlf:-) alt av kviteringer følger med. nei så vit jeg vet er det orginal skjerm, samme som pleier å stå i utstilings vinduet på tlf butikker
antiloop Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Dette er da første versjon av telefonen. versjon nr 2 med større skjerm og mer minne (8gb) Så da lurer jeg på hvilken du selger..
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 tar i mot bud til jeg er fornøyd med prisen . ikke 5-700 ak. Er en bra tlf:-)alt av kviteringer følger med. nei så vit jeg vet er det orginal skjerm, samme som pleier å stå i utstilings vinduet på tlf butikker Blir bare tull, kunne sagt at du skal ha 2,700 feks. Men ok måte å få gratis bump på.
Ripper87 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 ok er da verson 2 rundt 2000 hadde jeg regna med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå