Bmwnilsen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 selger min Bmw 520 e34 12v. helt grei og pen å se på, men motoren er rast. så den trenger ny. det er billig og lett å skaffe;) De nye baklyktene følger ikke med til pris på 6000.-, de koster 1500 utennom:) Karosseriet har bare rullet 158tusen. det er 40/40 senk, og godkjent i vognkort, har papir på dette i vognkort, og utennom:) følger med ekstra bunnpanne, og alle deler ellers:) Motoren er ute av bilen, men kan raskt sette den i hvis du vil ha den med:) ta kontakt hvis intr. 48151086 eller nilsenchopper@hotmail.com pris er 6000:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 farge og bilder takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 faen jeg la jo ut bilder:P hehe.. hmm, noen måte jeg får lagt ut noen bilder på? er ikke så godt kjent her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 nå er bilder lagt ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Den så da hel og fin ut på bildene Burde være en grei sak å få fikset Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 den er ganske hel og pen;) bare synd motoren er rasa. men det burde være lett for en med tid og erfaring;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Innvendige bilder, og en minstepris? EU ok? Skyldig årsavgift?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 innvendig bilder kan jeg skaffe. syns prisen på 6000 er en grei pris for en pen bil. ikke skyldig årsavgift siden skiltene ble tatt av før tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 kan legge det ut i morgen, er opptatt med å pusse rust på en annen bil senere idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 prøver å selge den igjen, ettersom forrige kjøper mistet jobb og ikke hadde råd gitt.. Bump:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Hei, Har 520i 24v motor til denne bilen for salg nå. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0 Ser ut for at en kan gjøre ett godt kjøp her, både når det gjelder bil og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 da må jeg ha ledningsnett, mellomaksel,girkasse,hjerne osv osv.. MYE JOBB for 20 hester mere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 eller, jeg må bytte det:P for det følger jo med så jeg.. hehe.. Men, litt dyrt for meg nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 da må jeg ha ledningsnett, mellomaksel,girkasse,hjerne osv osv.. MYE JOBB for 20 hester mere:P eller, jeg må bytte det:P for det følger jo med så jeg.. hehe.. Men, litt dyrt for meg nå gitt Tenke det at hvis noen var interessert i bilen, så hadde jeg motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg