cashville Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 hei lurer på hvor det lønner seg og kjøpe motor (E36), helst 325i. med hvor så lurer jeg på om det lønner seg og kjøpe i f.eks sverige, danmark, tyskland osv. sorry visst jeg har startet tråden på feil sted. er ny her så er litt usikker på hvor jeg skal poste sånne tråder. på forhånd takk. Mvh. Hans-Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... ile&u=6048 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Eirk Viste ser ut til å kunne skaffe det aller meste ja. Har handlet driverk fra han selv hyggelig kar å handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cashville Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 okei, har akkurat "ødelagt" 318 is motoren register reim og tannhjul. kan like gjerne kjøpe ny motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå