mrnelson Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 noen her som har no greie på om jeg kan få godkjent en e30 med bur hos biltilsynet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MGR Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 full stopp på godkjenning av alle bur nå gitt.. synd igrunn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrnelson Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 huff da.. det var no dritt ja... men får sleng inn det orginale da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kentan-racing.com Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Går og godkjenne bur jo.. Men er ikke bare og sveise inn og godkjenne hos biltilsynet.. Bygg bur og klass bilen for gatebil racing serien for eksempel.. Bakkeløp i regi av naf og lignende har å samme regler.. Så lenge du har vogn lisens på bilen kan ikke biltilsynet nekte deg og ha buret der.. men dørstreverne som går på tvers bør gå og demontere.. Dette er det jeg er bekjent av iallefall.. har 2 kompiser som kjører med vognlisens og bur.. og i vinter skal jeg bygge inn et selv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts