Cath Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 BMW 320i,E36, 1992-modell. Telleren sto på 214.000km når jeg henta den. Diamantsort metallic var fargen. Felgene som fulgte med på sommer var 17" 5-eika felger. På vinter var det bare vinterdekk på stålfelg. Jeg gjorde en del med bilen de 2 åra jeg hadde den. Bl.a skifta baklykter, kobla på tåkelykter foran, senka den og noe sånn småfix. Dette var grombilen siden det var første bilen jeg hadde:) Så det var trist den dagen jeg tok farvel:( Legger ved noen bilder, morro med kommentarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Fin bil Min første BMW var å en E36 320i.. Denna så litt bedre ut enn den jeg hadde da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 så ganske strøken ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Den ble pent behandlet, så det så ikke så verst ut nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå